AON X for RAPVALG

Go to rapvalg.no and listen to my brother Aon's song, and give him a vote if you think so! The homie deserves it! Read more about the song below:

 photo Skjermbilde2013-07-01kl104646_zps69f8a9b9.png

En ny talsmann for det flerkulturelle Norge?

Rapvalg er en konkurranse der man kan vinne 100 000 kroner om man lager den beste politiske låta med tematikken: Samfunn, rase, politikk og media. Rett før valget i år vil det kåres ut en vinner som er stemmen til rap, og ikke minst, stemmen til urban ungdom som blir glemt i norske debatter.

Mitt navn er Aon Raza Naqvi, og jeg er en 23 år gammel norsk-pakistansk skribent/journalist og rapper fra Larvik, bosatt i Oslo. Jeg er med i et kreativt kollektiv som heter B.A.W.S Entertainment med andre artister som Phil T. Rich, Emilio og Sam. Jeg har tidligere vært Ukas Urørt hos P3. Nå er jeg med på Rapvalg. For jeg føler at urban ungdom ikke har en talsmann.

Jeg har skrevet en kommentar og lagt ved en låt som er meldt på denne konkurransen. Jeg ønsker å ha mine meninger publisert på deres nettside som et debattinnlegg/leserbrev. Min sang er en kronikk i låtform. Om ikke. Så har jeg lagt ved en kronikk for å understreke poenget mitt.


Dette er min saklige frustrasjon i lyd og tekst. Jeg stiller gjerne opp til intervju også.

Om du som journalist ikke skulle føle at dette har nyhetsverdi, så i det minste hør min stemme.


Link til Rapvalg-låt: https://soundcloud.com/hvemeraon/3-nasjonal-tip-prod-axxe

Andre lenker til utgivelser:
Tape: https://soundcloud.com/hvemeraon
Film: http://www.youtube.com/aonbaws

Med vennlig hilsen
Aon Raza Naqvi.

Go to rapvalg.no find AON X, and support his voice! OUR VOICE!