ARIF + BAWSBAND @ PARKTEATERET Friday December 13th 2013!!

SEE YOU ALL THERE! ITS GOING TO BE HISTORICAL!

MORE ON THE EVENT HERE ----> HERE

 photo _DSC3475_zps288be606.jpg
SEE YOU THERE! ARIF + BAWSBAND @ PARKTEATERET Friday December 13th 2013!!

THERE WILL BE SURPRISES TOO!

THIS IS WHAT ARIF rights on his instagram:

"Okey...På Fredag den 13 #Parkteatret er det slippfest på #Aldriogalltid Jeg @stianasunde @bawsband (kan noen fuckings gi meg instaen til Anders lysmann😜) og @baltigws har jobbet knallhardt for at det skal bli en fantastisk kveld og opplevelse for alle som ønsker å ta turen. Dette er første gangen vi arrangerer en slippfest så jeg er jævlig spent på hvordan det går. @sam_baws @philemil @aon__ varmer opp. Og ordet på gata er at det kanskje blir premiere på en ny låt eller to. Jeg har også med meg noen gjester. En norsk RnB prins. En utrolig dyktig sangerinne. En av årets artister, med kanskje en av norsk musikks viktigste(og beste) album. En rap duo som jeg har respektert, og sett opp til i mange år tar også turen. Jeg bøyer meg i støvet, for at så mange utrolige og dyktige artister vil hjelpe oss med å gjøre dette til en uforglemmelig konsert!! Id:18 år. Cc: 150 Dørene åpner kl 21:00. Billetter kan fortsatt kjøpes på forhånd hos Billettservice. ✌️x ❤️"

SURPRISES SURPRISES!

GET YOUR TICKETS ------> HERE

SEE YOU THERE!

AND DONT FORGET THE AFTER PARTY AT BLÅ! FRIDAY IS ARIF FRIDAY FROM NOW ON! BÆNGBÆNG!