DJ Chali X Break Bread Clothing

Nice!

The homie DJ Chali has teamed up with the good folks of Break Bread Clothing and made a t-shirt! You should get it! Its not just a t-shirt, its more. In fact, all off the profit will go toward cancer research. Big ups!

"Da jeg fikk en forespørsel om å lage en t-skjorte i samarbeid med Break Bread Clothing, var min første reaksjon at jeg ville gi det jeg tjente på salget til noen som trengte det mer enn meg. Kreftsaken var det første som dukket opp i hodet mitt.

Grunnen er at jeg i svært ung alder opplevde at min mor døde av lunge- og lymfekreft, og helt siden den gang har jeg ønsket å gjøre noe for å bidra til forskning og forebygging. Dette er en sykdom som rammer svært mange, og det er mange pårørende som blir preget når en av deres nærmeste får sykdommen. Altfor mange.

Jeg håper mitt bidrag kan hjelpe, både økonomisk og med å sette fokus på sykdommen. Jeg starter i det små, med å gi overskuddet fra dette salget, men jeg har også et ønske og et mål om å gjøre mer i nærmeste framtid, som kan føre til mer fokus på problemstillingen og større pengebidrag til forebyggende forskning." - DJ Chali

Go get yours! Big ups to Chali and Break Bread Clothing. And big ups to the homie Baard Østergaard who did the design.

 photo unnamed_zpsdadd9bd3.jpg
199 Nkr! Get it -------> HERE.